Seminář
Dnes proběhl seminář na téma BOZP odborových organizací, na kterém se nejvíce řešily pracovní úrazy, změny v pracovnělékařských službách a problematika ochranných nápojů.
Dnes proběhl seminář na téma BOZP odborových organizací, na kterém se nejvíce řešily pracovní úrazy, změny v pracovnělékařských službách a problematika ochranných nápojů.
Pokud nesouhlasíte se zvýšením věku odchodu do důchodu na 68 let, ozvěte se a dejte to vědět svým zástupcům v Poslanecké sněmovně. Pro více informací kontaktujte svého manažera regionálního pracoviště UZO.
Už za 12 let! 🤦🏼♂️
Dnes a zítra zasedá Rada předsedů ČMKOS, která bude mimo jiné projednávat problematiku důchodové reformy. Vliv odborů na toto téma je pro budoucnost zaměstnanců velmi důležitý.
UZO dnes podpořilo osobní účastí na demonstraci stávkující zaměstnance Nexenu.
„Máme radost, že jsme tentokrát velmi brzy s vedením společnosti došli k dobrému konsenzu a podařilo se vyjednat 1,5krát vyšší navýšení mezd zaměstnanců než před rokem. Odráží to současnou ekonomickou situaci a částečně kompenzuje i navyšování cen. Stejně tak vítáme rozhodnutí o vyplacení dalších mimořádných odměn a myslím, že zaměstnanci PENNY mohou být s tímto férovým přístupem spokojeni,“ okomentovala dohodu o navýšení mezd prezidentka UZO Renáta Burianová.
UZO vyjadřuje plnou podporu zaměstnancům firmy Nexen Tire v jejich oprávněném boji za dosažení spravedlivé odměny za nelehkou práci. Pokud selžou standardní vyjednávací mechanismy, je stávka legitimním prostředkem pro dosažení cíle. UZO je s Vámi.
„Můj syn je neverbální autista a velmi ho fascinují pokladny. Tato milá pokladní si na něj udělala čas a nechala ho, aby namarkoval nákup. Můj syn použil neverbální znak, aby jí poděkoval. Ona mu to oplatila a on jí ještě zamával. To, co by pro něj jinak mohlo být stresující, se tak stalo ‚relaxačním‘.“
Slevy máme rádi všichni, ale zároveň bychom i jistě všichni uvítali, kdybychom na ně nemuseli tolik spoléhat a například základní potraviny - cukr, vejce, máslo nebo mléko jsme si mohli bez problémů dovolit i za "plnou" cenu.
Obchody se dočkaly nejrozsáhlejší změny v regulaci prodeje za poslední dekádu. Změny se týkají poskytovaných slev, v e-shopech se upravují podmínky pro záruční dobu zboží, reklamace či uživatelské recenze.