Rozhovor s paní prezidentku UZO Renátu Burianovou

Nový rok jsme začali ve stavu nouze, v době pandemie, chaosu… Co říkáte na vládní opatření v rámci pandemie?

Chápu, že vládní opatření nám všem komplikují život a zaměstnancům obchodu stále se měnící „pravidla“ velmi ztěžují práci. Od začátku pandemie obchod a související provozy tvrdě pracují a věřím, že zákazníci vnímají nepostradatelnost obchodu v této době.

Velmi si proto vážím práce všech zaměstnanců obchodu, kterým patří obrovský dík.

Odráží se tato opatření na vztazích se zákazníky?

Nastavená opatření se z mého pohledu určitě odráží na vztazích se zákazníky. Zákazníci se v čase proměnili z trpělivých na netrpělivé a někteří mají pocit, že za tuto situaci mohou zaměstnanci obchodu a nechovají se vždy slušně. Opak je ale pravdou. Nebýt obchodu a zaměstnanců v něm, situace by se zvládala podstatně hůře.

Souhlasíte s nošením respirátorů v obchodech?

Z naší facebookové ankety jasně vyplývá to, že by respirátory ještě více zkomplikovaly život zaměstnancům obchodu a nemají je proto zájem nosit. V případě nařízení nošení respirátorů, budeme jednat jak s vládou, tak se zaměstnavateli o poskytování tohoto ochranného prostředku. Je totiž nemyslitelné, aby si zaměstnanci pořizovali respirátory sami.

Proč být členem UZO? Jaké benefity nabízíte svým členům?

Je to odpověď na delší článek. Nejdůležitější je, že jsme zde pro členy 24 hodin denně, a to je dle mého názoru ten největší benefit. Jeho pravou cenu poznáte v okamžiku, kdy opravdu potřebujete řešit problém a máte někoho, v našem případě UZO, kdo vám poradí a pomůže.

Být členem se vyplatí!

A na závěr: Jaké novinky v tomto roce plánujete?

V roce 2020 jsme „zvelebili“ naše rekreační středisko na Lipně, kde si mohou členové po náročném období odpočinout. Cílem UZO, nejen pro tento rok, je dostat se do povědomí obyvatel a poukázat na důležitost a nepostradatelnost práce v obchodě.

Přeji si, abychom byli všichni zdraví a úspěšně zvládli pandemii…